My day in pictures – Eerste dag in Mallorca

OLYMPUS DIGITAL CAMERAWoendag was het eindelijk zover, we vertrokken naar het zonnige Mallorca! Mijn dag begon al heel vroeg, om precies 3 uur ’s ochtends werden we opgehaald door de taxi die ons vervolgens naar Schiphol zou brengen. Aangekomen op Schiphol verliep alles soepeltjes, mijn koffer was niet te zwaar! Daar was ik overigens wel bang voor, omdat onze gammele weegschaal mij natuurlijk niet precies kon vertellen hoeveel al mijn kleren, stijl-, krultangen en schoolboeken(!) bij elkaar zouden wegen…

Omdat we redelijk optijd waren op Schiphol hebben we nog uitgebreid ergens wat gegeten en gedronken, en dat om half 5 ’s ochtends. Ons vliegtuig zou vertrekken om tien voor 6, dus we hadden alle tijd. Toen we eindelijk de moeite hadden genomen om onze lichamen naar de gate te bewegen, werden we al omgeroepen of wij alsjeblieft zo snel mogelijk naar gate C wilden komen. Oeps, misschien hadden we dan toch niet alle tijd…

Uiteindelijk alles gehaald en de boze gezichten van de stewardessen overleefd (ja en die waren link, we waren namelijk de laatste), kon de reis pas echt beginnen. De vlucht verliep soepel en wel, en ik kon het natuurlijk niet laten om een paar kiekjes te nemen uit het raampje ;).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om een uur of 9 kwamen we aan in Mallorca, en stond de bus die ons naar ons hotel zou rijden al klaar. Erg goed geregeld allemaal! Aangekomen in het hotel moesten we nog even wachten tot onze kamer klaar was en we erin konden, maar het was totaal geen last om dat uur door te brengen aan het zwembad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Palmbomen! Waarom hebben we die niet in Nederland? Ze zijn zo leuk!

Nadat we onze kamer in konden hebben we de omgeving bekeken en een paar winkeltjes bezocht.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daarna hebben we wat gegeten en gedronken bij een leuk restaurantje aan het strand. Wat zijn de mensen hier aardig! Wat opvalt is dat de politie hier op quads rijdt, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog een paar foto’s gemaakt op het strand, jammer dat het wat bewolkt was. Komende dagen wordt het mooier.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, leuke tekst bij mijn snapchat.

’s Avonds wat gegeten in het hotel (ja ja all inclusive), en daarna lekker gaan slapen. Het was een hele leuke dag, ik ben erg benieuwd wat Mallorca nog meer te bieden heeft!